Michal Staněk hodnotil utkání s Borovnicí!

12.05.2016 18:01

K dnešnímu rozhovoru jsme si přizvali univerzálního hráče Jiskry Kuks Michala Staňka. "Stanky", zhodnoť nám prosím v krátkosti nedělní zápas s Borovnicí.

Co bych k tomu řekl.. Už ze začátku jsem byl na sebe nasranej, protože jsem hledal klíče od zamčenej kopaček. Když byl nástup, sotva jsem byl oblečenej a s rozvázanejma tkaničkama. Prvním překvapením pro mě bylo, když jsem počítal hráče Borovnice a stačily mi k tomu jen dvě ruce. Soupeř udělal barikádu na vápně a hrál na jedinýho útočníka. V podstatě bránili v osmi. Pro nás bylo pak těžký projít a spíš jsme stříleli z dálky - nepřesně. Bylo to dost utrápený, ale naštěstí jsme tam něco procpali. Nějaký šance jsem měl, ale mně nejsou góly souzeny.

Nemohlo zůstat bez povšimnutí, že jsi se jako jeden z mála snažil roztahovat hru do kraje, ale moc míčů jsi tam nedostal. Čím si to vysvětluješ?

První půlku jsem jich tam několik dostal, tak že si nestěžuju. Tu druhou už to bylo horší. Možná to bylo tím, že jsme vystřídali hodně postů a někdo nevěděl kam hrát, byli jsme trochu hladoví, chtěli jsme jim nasázet co nejvíc gólů. Jenže to nešlo tak snadno, možná jsme byli i trochu nervózní a snažili se za každou cenu střílet nebo to tahat středem.

Myslíš si, že mohla stát za nervozitou týmu vyšší návštěva než bylo v Kuksu za poslední roky zvykem? Nemohl se na týmu podepsat fakt, že hráčů z Borovnice dorazilo pouze devět a všichni jste očekávali, že vše proběhne hladce?

V počtu diváků problém určitě nebyl. Nevím jak ostatní, ale když hraju já, vůbec nevnímám, kdo na mě kouká nebo ne, natož v jakým počtu. To že jich přijelo jen 9 ale možná problém byl. Každej měl určitě v hlavě, že jim tam nasázíme dvouciferný číslo. Každej viděl šanci a chtěl dát gól, to bylo možná svazující.

Zápas nakonec skončil 4:0 a Kuks potvrdil druhou příčku v tabulce, což před sezónou takřka nikdo nečekal. Cíle byly daleko skromnější. Nyní nás čeká playoff o postup do okresního přeboru. Jaké jsou podle tebe šance Kuksu?

Já před sezónou tak pesimistickej nebyl. Věřil jsem, že budem hrát nahoře. Přišel Vohy, kterej náš kádr zkvalitněl. Hraje hodně do těla a je to technik, to jsme potřebovali. Jinak šance určitě jsou, nemyslím si, že by nás nadcházející soupeři měli nějak rozdrtit, řekl bych, že jsme všichni na stejný úrovni a šance jsou vysoké.

Děkuji za zhodnocení zápasu a vůbec za celý rozhovor. Přeji nejen tobě, ale celému týmu, aby se vám v play off dařilo.

Já děkuji.

 

Kontakt

Roman Tomáš

TJ Jiskra Kuks
Kuks 84
okres Trutnov
544 43

721 521 421