Jak viděl nedělní utkání Honza Jiráček?

05.05.2016 10:08

Ahoj Jendo, nebojím se říci, že jsi vlastně hrdinou nedělního utkání! V obraně jsi byl neprostupnou zdí, na druhý gól sis připsal rozhodující křižný balon a v závěru jsi svou hlavičkou rozhodl o konečném výsledku. Byl to tvůj nejlepší zápas za Kuks?

Ahoj Vítku. Nemyslím si, že by šlo herně o můj nejlepší zápas za Kuks. Na začátku jsem vlastně dost zbytečně kazil, ale určitě šlo o můj nejdůležitější centr a především gól v rámci mojí fotbalový kariéry.

Když už jsi začal s tím začátkem, na soupeře jsme nastoupili výborně, jeho hráči si s naším napadáním nevěděli rady a pramenil z toho první gól i další šance, v půlce poločasu se však hra vyrovnala, v čem vidíš příčinu?

To je na delší zamyšlení, ale myslím, že i tady platí to, že můžeš hrát, co ti soupeř dovolí. Oni změnili systém hry, přestali se snažit hrát po zemi, začali to nakopávat a napadat. Za sebe můžu říct, že oproti ostatním zápasům jsme neměli v obraně na kombinaci tolik času, no a vpředu to asi bylo asi ještě náročnější. Pak už to bylo jen v hlavách, nebát se dál hrát naši hru, ale to se lehko řekne. Osobně jsem si byl o poločase jistý, že jestli se něco nezmění, prohrajeme.

Ale nakonec se tak nestalo, i kvůli tvé přihrávce a vítězné brance, jak jsi viděl tyto momenty?

Ohledně toho centru před druhým gólem, dostal jsem od Honzy Prokůpka krásný balón do volného prostoru, takovej, který dokáže dávat jen on. Nebylo tam ale nic moc k vymýšlení, nikdo do další kombinace po zemi. Na hranici vápna jsem uviděl Sabeura s tebou v dobrém náběhu a tak jsem jim to zkusil poslat. Kluci to tam pak parádně vyřešili. Označil bych to za celotýmový gól.
A ten gól v 85. minutě, tam jsem měl tušení už před rohem, že buď teď nebo vůbec. Nevím proč, ale cítil jsem, že vám to za ty zbytečný ztráty míče v prvním poločase dlužím a díky bohu to tam ke mně nějak propadlo, jak jsem doufal. Já se pak už jen soustředil, abych to trefil alespoň trošku k tyči. Vlastně dost paradoxní hlavička, podle fotek jsem u ní byl skoro v podřepu. Hezký góly ve fotbale neumím. :D

Kromě tebe dvakrát skóroval i Sabeur Balghouthi, který se k nám do týmu dostal vlastně tvoji zásluhou a je pro všechny velkým překvapením. Co říkáš na to, jak se mu zatím daří?

Jsem za to strašně rád, jak se jemu i nám teď daří. Sabeur se vyloženě hodí do naší hry, umí podržet míč, stáhnout na sebe náběhem hráče, dělat tím prostor a především je v zakončení neuvěřitelně chladnokrevný. To z nás dělá v kombinaci s tím, že máme v týmu několik dalších na 3. třídu neuvěřitelných playerů, mašinu na góly. :D

Za předpokladu, že zvládneme domácí zápas s Borovnicí, nás nedělní výsledek posílá do bojů o postup do Okresního přeboru, jak vidíš naše postupové šance?

Těžko soudit, budou to nejspíš všechno zápasy tempem a nervozitou srovnatelné s tím posledním. Důležité bude, abychom to brali furt tak, jak to je. Jde přeci o zábavu, o to trávit čas s kamarády a užívat si to. S nadsázkou, mít partu debilů o kterých sice víš, že to jsou debilové, ale stejně je máš strašně moc rád, protože sám jsi debil ještě větší, je super. Tu hru si prostě musíme užívat a hrát to, co nám jde, co nás baví. Myslím, že fotbalovou kvalitou na postup určitě máme, tohle bude ale o hlavách a záleží asi dost na prvních 2 zápasech, jak nám sednou. A především, přesně jak píšeš! Nezapomeňme, že nám ještě chybí poslední krok vůbec se do baráže dostat. Nerad bych křičel hop předčasně, ikdyž ta šance je obří! :)

Jendo, díky za milá slova a perfektní rozhovor! Závěrečná slova pro naše fanoušky?

Kdo budete mít čas a chuť, moc rádi vás uvidíme na zápasech! Myslím, že když už nic jiného, rozhodně se chvilkama pořádně zasmějete. :D

 

 

 

 

 

Kontakt

Roman Tomáš

TJ Jiskra Kuks
Kuks 84
okres Trutnov
544 43

721 521 421