Rozhovor s posilou až z Tuniska!

02.05.2016 17:00

Ahoj Sabere!

Ahoj Vítku.

 

Hned při svém prvním domácím zápase jsi vstřelil hattrick. Jak ses cítil?

Cítil jsem se uplně normálně, protože to nebyl těžký zápas a proti nám nebyl moc silný soupeř. Už v minulém zápase jsem dal gól, ale to jsem byl mnohem šťastnější, protože jsme zvítězili pouze 3:2.

 

Jsi první zahraniční hráč v historii Jiskry Kuks. Jak tě přijali spoluhráči?

Chovají se ke mně jako ke každému jinému spoluhráči. Teď, když už vidí, jak hraju, mi kluci věří i ve hře a dávají mi víc balony tvaří v tvář brance, které potřebuju.

 

Jaké vidíš největší rozdíly mezi fotbalem v Tunisku a fotbalem tady u nás v České republice?

To je těžká otázka. 

 

Tak kdybys měl vybrat jednu věc na každé straně?

V Tunisku jsou hráči víc agresivní. Ale největší rozdíl je asi ve hřištích, tady jsou mnohem lepší.

 

A co vůbec tvůj nový domov? Líbí se ti v České republice? Jak ti vyhovuje česká kuchyně?

V České republice se mi líbí moc a jsem moc rád, že můžu hrát fotbal a že mi Kuks dal tu možnost dělat svůj koníček. Kuchyni jsem ale na chuť nepřišel. Moc tu nejím a bohužel ztrácím dost na váze.

 

Co přesně ti v ní chybí?

Je to uplně něco jiného, ale asi nejvíc mi chybí mořské ryby a kuskus.

 

Nemůžu se nezeptat na české pivo? 

České pivo je nejlepší(smích), 100x lepší než tuniské!

 

Díky za rozhovor Sabere a přeji hodně štěstí do nedělního zápasu!

Díky Vítku a přeju ti to samé.

Kontakt

Roman Tomáš

TJ Jiskra Kuks
Kuks 84
okres Trutnov
544 43

721 521 421